pondělí 20. února 2017

Co láska v dnešní době?

Ahoj,
  dlouhou dobu jsem nebyla moc aktivní ohledně 'názorů' atd. Moc mě to mrzí, páč mě psaní sem hrozně baví, ale přijímačky, škola... znáte to:(

Napadlo mě ale jen takové krátké zamyšlení nad láskou, jako takovou, v dnešní době...
Přijde mi, že všechny pokusy Jane Austenové a romantické slaďárny prvního stupně úplně vymizely... Vždyť teď existují vztahy skrze sociální sítě, které vzniknou během několika týdnů, a po měsíci si ti dva jsou úplně jistí, že se milují... A to se nemusí ani vidět naživo... Dobře, jsou i případy, kdy to opravdu láska je, ale opravdu mizivé...

Vždycky jsem psala, že je láska nejkrásnější emoce, co z lidí dělá blázny atd. atd. Ale to je jen typ lásky, který si představuji já... To, že mě můj budoucí kluk vezme na šlapadla nebo na jinou romantickou kravinu, je jen iluze v mé hlavě... A když se na to teď dívám, musím se i skoro smát... Kam zmizel urozený pan Darcy, který byl ještě nedávno idolem každé ženy? To už nikdo nechce zažit tu přeslazenou pohádku se zápletkou a šťastným koncem? 
Protože... Mně přijde, že dnešní mládež, ve věku 14-18 let, popřípadě níže či výše, bere jako hlavní prioritu v lásce 'sex' *ehm, opravdu to slovo nemám ráda*. Věc, která by měla být něčím symbolická, když to tak vezmu, a měl by si to své poprvé každý zapamatovat, je teď na pořadu dne hned, jak dovršíme 15. roku... Ano, samozřejmě, že to má ve vztahu svou důležitost, děti, být si blíže a celkově ta atmosféra, ale... všechno má svůj čas, ne?

Proč to každý hned musí uspěchat? Vždyť, jestli se ti dva mají opravdu rádi, tak na to nemusí skočit hned v prvním týdnu 'vztahu'...
Jednoduše mi přijde, že je v dnešní době snad i módní výstřelek, přijít o ''P'' co nejdřív, abyste se mohli chlubit mezi kamarády nebo holkami... Myslela jsem si, že je tohle větší problém u kluků, že oni si na romantiku nepotrpí a chtějí hned jít na věc, ale zmýlila jsem se... Nějaké slečny 21. století jsou skoro postrach národa...

Možná jsem bláhová, naivní a možná nejdu s dobou, protože jsem se zasekla v 18-19. století, ale aspoň jsem si utvořila vlastní názor, a věřím tomu, že pravý smysl lásky ještě nevymizel...






Žádné komentáře:

Okomentovat