pátek 2. prosince 2016

Moje nejoblíbenější postavy z filmů a seriálů #1

Ahoj,
  napadlo mě, že bych mohla postupně přidávat do téhle pokračovací sérii, třeba 5 filmů, ve kterých bych vám řekla své nejoblíbenější postavy.
Tak doufám, že se bude líbit.

1. Doba ledová

Začnu něčím, co znají snad všichni :D
Z Doby ledový totálka zbožňuju lenochoda Sida. On je prostě chudák takovej dement, což na něm zbožňuju. Líbí se mi, jak neřeší to, co si o něm myslí ostatní a dělá to, co se mu zlíbí. Třeba ty dinosauří vajíčka, jak se o ně staral přesto, že mu Manny dal jasně najevo, že to nemá smysl. Je sám sebou a dokáže tak skvěle zvednout náladu. Prostě Sid♥

2. Madagascar

Tady převažuje Alex, protože mi hrozně připomíná mě. Chce všemu velit a je to ten, co si to všechno pak i vyžere. Mnozí zvolí Martyho, a popravdě bych to i někdy dřív udělala taky, protože je prostě srandovní pohodář, kterej chce poznávat svět, ale Alex je mi nějakým způsobem bližší. Líbí se mi, že dokáže všechno zorganizovat a je věrný tomu, kde to zná nejlépe. Čili jasnej Alík! :D♥


Btw, ale taky naprosto žeru Krále Jelimána :D♥


3. Hledá se Nemo

Tak tady je to úplně, ale úplně jasný. DORY. Tahle ukecaná rybka s energickou povahou je z filmu nejlepší, protože v ní je taky kousek mě. Líbí se mi, jak se chová a je trochu přihlouplá, protože to je na ní vtipné! Zaujala mě už, když jsem byla malá a viděla ''Nema'' poprvé.



4. Shrek 

Tak jako..., kdo by neměl rád Oslíka, že? Toho mám tak nastejno s Kocourem v botách. U Oslíka zbožňuju tu jeho ukecanost, a to jak Shreka neustále otravuje a je mu jedno, že už mu jde na nervy a u Kocoura, jak z vážné tváře dokáže udělat ty sladký oči! :D Ale nejvíc ho žeru v díle ''Zvonec a konec'', jak je tlusťoučkej a sežere toho perníčka! xD Čili tihle dva jsou best!♥



5. Protivný sprostý holky

Vždycky jsem měla nejradši ty největší mrchy, takže Regina je ideální. Navíc Rachel McAdams je jedna z mých nejoblíbenějších hereček, takže jsem to měla jasný hned :D. Líbí se mi, jak manipuluje lidi a převádí si je tak na svou stranu. Jak po ní všichni šílí a chtějí být stejní. Regina je prostě nejhezčí a nejdokonalejší mrcha! ♥



Díky za přečtení!



Žádné komentáře:

Okomentovat