úterý 8. listopadu 2016

Rada pro holky/Nenapsal?

Ahoj, převážně holky,

    chtěla bych Vám v něčem malinko poradit. Nejsem přes lásku žádný expert, ale jako fan fiction spisovatelka mám dost dobrých zkušeností. Možná ne v realitě, protože v té mám jenom jednu, ale když píšu za hlavní hrdinku, jako bych to byla já...

Moje kamarádka teď prožívá dost špatné období. No, špatné, vlastně spíše zoufalé. Určitě už se Vám někdy stalo, že se Vám zalíbil kluk, který o vás moc zájem nejeví či s Vámi prohodil nanejvýš dvě tři slova, a pokud ne, ještě Vás to čeká. Každý den, když pak přijdete domů, přemlouváte se k tomu, abyste mu napsaly a nevyznělo to trapně. Ale než se k tomu dokopete, na společném chatu se zobrazí, že byl daný účastník aktivní před x minutama. Mohla bych Vám říct, že pokud neudělá první krok on, jste na řadě vy, a z mé zkušenosti, nebo z toho, co jsem už viděla, je to dobrá rada, ale mnohdy neuskutečnitelná...

Holky, pokud se Vám vážně tolik líbí, koukáte se na něj vždy, když vejde do stejné místnosti či je nablízku. Červenáte se, když Vám pohled opětuje a skáčete v duchu radostí, když Vás pozdraví, zkuste mu do toho chatu napsat prosté ahoj. A pokud bude aktivní a odepíše během chvíle, znamená to, že mu úplně volné nejste... Navažte normální konverzaci, jako když se bavíte s kamarádem a zkuste se více ptát na otázky, aby odpovídal a rozhovor nestál. Říkáte si, té se to říká, ale věřte mi, já si prošla něčím podobným a nakonec mi vlastně došlo, že ten kluk je idiot a za nic mi nestojí, ale to je jiná pohádka :D...

Nemůžete vědět, jestli to ten kluk nemá stejně... Kluci jsou taky lidi, i když se tomu dá těžko uvěřit, a v jejich hlavě se odehrává něco podobného jako nám holkám... Stačí si jen dodat odvahu a zmáčknout to pitomé odeslat...♥

Žádné komentáře:

Okomentovat