pátek 5. srpna 2016

Teď a tady/Ještě než umřu-Zpětná vazba

Jak už jsem Vám slíbila, chtěla jsem udělat další zpětnou vazbu, a to na film Teď a tady a knihu Ještě než umřu. Předem upozorňuji, že je to to samé, jen pod jiným názvem. 
Jedním slovem prostě: WOW! Zamilovala jsem se do toho příběhu, který vypovídá o tom, že se můžeme zamilovat i přes to, co nás třeba čeká. Já se zamilovala do milého a krásného Adama, který byl s Tessou i v posledních chvílích. 
Brečela jsem. Jo, hodně jsem brečela a můžu vám říct, že i když se na to podívám třeba po padesáté, stejně bulím, jak želva v dešti! (nwm, co jsem to právě vymlela :D :/) 
Nejdřív jsem si tedy přečetla knížku, a ty poslední řádky mě vážně dostávaly. Srdce mi tlouklo čím dál rychleji, protože jsem si uvědomovala, že tohle je vážně konec. Ona umře. Tessa umře a zanechá za sebou svého vynervovaného plačícího otce, bráchu, který to stále ještě nechápe, matku, která se o ni moc nestarala a Adama, který ji tak vroucně miloval a milovat bude.
V podání filmu, jsem byla nadšená, když v hlavní roli byla Dakota Fanning, protože tu herečku zbožňuju. Zahrála to dokonale a moc ji to přes to všechno slušelo. (Stejně tak Zoey♥)

Nemohla jsem z té chvíle, kdy Adam za ní přišel na ten krásný kopec s výhledem a řekl jí, že ji už strašně dlouho dobu hledá. Je to ten moment, kdy se ona dozví, že šel na den otevřených dveří na vysokou. A pak, když je konec slz, mu ona řekne, že to spolu zvládnou, protože se třeba převtělí do holky s neuspořádanými vlasy na jeho nové škole. On jí na to odvětí, že se na první pohled zamiluje a bude to podruhé. No, skvělé, už mám zase na krajíčku:'). 

Je to dojemný příběh a oba dva konce, i když jeden poupravené, mě chytly za srdce. Nádhera! Klobouk dolů! :)♥

Videoklip k filmu♥


Žádné komentáře:

Okomentovat