úterý 2. srpna 2016

Bubble tea/Názor?

Ahoj lidi,

   dnešním tématem článku je ''Bubble tea''. Ten ledový čaj s kuličkami a milióny příchutěmi, mimochodem... :D
Přijde mi, že poslední dobou je tenhle nápoj všude. Já ho popravdě neměla mockrát, protože mi přijde, že cena toho je až příliš vysoká. Když si to vlastně vezmete, můžete si to udělat doma sami. Jen si koupíte ovocný čaj v krabičce(jakákoli příchuť), necháte ho vychladnout(popřípadě šoupnete do lednice), koupíte si ty kuličky zvlášť, které nejsou ani tak drahé a voala! Domací Bubble je na světě... No, dobře, takhle to zní jednoduše, ale ve skutečnosti bych se nedostala ani pře první krok...

Každopádně, vzniklo i spousty videí o tom, že Bubble tea způsobuje rakovinu. Já to tedy nijak blíže nezkoumala, protože je to opravdu to poslední, co mě zajímá. Žijeme jen jednou, tak proč se něčím takovým zabývat? Když vám to chutná pijte to, když ne, nechte to být. Gumový medvídci HARIBO prý způsobují taky rakovinu, ale ty teď nejsou tak známý, tak se přeci nebudou řešit. Je to snadný. Když je něco slavný a lidi se o to zajímají, tak hned vznikne několik pověr a pomluv, které to shodí. Tak to funguje i s celebritami...

Nemyslete si, že rakovinu může způsobit jen Bubble tea(jestli vůbec-,-). Každá potravina či nápoj má nějaké špatné vlastnosti, ale kdybychom se stále ohlíželi na to co jíme, moc dlouho bychom nepřežili... Říká se, že zeleniny se musí jíst hodně, ale i s tou se to nemá přehánět. Když jí sníte moc, budete mít v sobě až příliš vitamínů, no a znáte to, ne?

Podle mého by ti, kteří tyhle věci šíří, měli zavřít pusu a raději se zajímat o daleko důležitější věci, jako je třeba přibývání teroristických útoků. (Jen návrh -,-)

Mějte se krásně a neshazujte hned můj názor. Můžete mi ho vyvracet, jak chcete. Já ho stejně nezměním :)))))


Žádné komentáře:

Okomentovat