středa 13. července 2016

Konec YT?...Rada pro začátečníky

Ahoj,
  možná jste si někdo všiml, že z mého kanálu zmizela videa. Důvod je takový, že jsem je všechny smazala. A proč? Každý má někdy pocit, že je neúspěšný a zbytečný, a přesně ten pocit jsem měla i já. Omlouvám se těm, kdo má videa sledoval, ale já se k YT vrátím. Později, ale vrátím.
Budu na YT skrz Wattpad, protože myslím, že to je činnost, která mi jde o něco lépe :D... Zaměřím se na Watt a doufám, že co nejdříve vydám svou novou knihu. Děkuji za pochopení a šiřte tuhle novinku dál, protože to pak nechci vysvětlovat znovu.

Pokud tohle čte nějaký nováček na YT, tak mu chci jen říci, ať vážně točit nepřestává. Pokud máš čas, kamerku a odhodlání to zkusit, tak do toho jdi a neohlížej se na lidi, kteří tě zesměšňují. I já se s nimi setkala, ale točení mě bavilo, a tak jsem tomu nevěnovala pozornost. Jednou, až se znovu k natáčení vrátím, budu dopředu vědět, že ty odběry nejsou hned. Že to chce holt trpělivost a jen určitý počet videí se prosadí.

Každopádně všem děkuji a užívejte prázdnin!

Mám Vás ráda: Vaše MattonkaMatt♥

Žádné komentáře:

Okomentovat