sobota 19. března 2016

Harry Styles- One direction

Ahoj,
   napadlo mě, když píšu příběhy o Harrym a zapojuji do nich i One direction, proč nenapsat vlastní názor?



Možná by vás zajímalo, kvůli čemu a nebo proč zrovna Harry a ostatní. Harry je podle mého názoru, skvělý uchazeč pro hlavní postavu. Je hezký, vysoký a záhadný. Některé holky jsou z něj na větvi, a tak se o něm dobře píše. Hodí se na příběhy, ve kterých se vyskytuje ''Daddy hra'', dominance či nebezpečí. Kluci z One direction, jsou oblíbeným tématem, kvůli své oblíbenosti a celkové popularitě. Každý z nich má svůj šmrnc a osobitou povahu, která se dá v příbězích krásně vylíčit.



Pořád je tu však otázka, proč ale Harry je u mě hlavními postavami. Můžu odpovědět snadno. Chci ho tam. Z 1D ho mám nejradši a asi na mě zapůsobil nejvíc. Zamilovala jsem se do jeho úsměvu s ďolíčkama a jeho nakřáplého hlubokého hlasu. Pro mě je ideální muž a proto ho do svých storek s velkou chutí dávám.

Celkově 1D poslouchám a nejradši mám od nich písničku:Perfect. I když jsem slyšela snad všechny jejich písničky, tak tuhle jsem si naprosto oblíbila. Celkový klip je boží a refrén už umím nazpaměť. Věřím, že nejsem jediná, kdo si je vždycky rád poslechne.



S Harrym plánuju ještě mnoho příběhů, avšak vždy s jiným tématem. Doufám, že mé příběhy budete i nadále číst a komentovat, tak krásnými slovy, jako do teď.

A jaký je Váš oblíbený člen skupiny 1D? Pokud je neposloucháte, tak z jiné kapely. Nebo snad máte oblíbeného sólového zpěváka?

Harry:

Niall:

Liam:
Louis:

A, i když k nim už nepatří, tak Zayn:) :

1 komentář: