sobota 5. března 2016

Dalibor Slepčík aneb český Bieber?!/Jak příběh vznikl?

  Ahoj,
 pár lidí se mě ptalo a dokonce mě prosilo o to, abych jim řekla, jak jsem vlastně přišla na tenhle příběh. Proč zrovna Dalibor? No, odpověď je snadná.

V televizi, na internetu, na YouTube... se o něm pořád mluvilo. Dokonce i holky u nás ve třídě či ze školy o něm básnily. Proto si na začátku všimněte, že je to tak trochu z vlastní zkušenosti :D


Popravdě, když jsem na tenhle nápad přišla, o Daliborovi nebyl na Wattpadu ještě žádnej příběh. Bohužel, v té době jsem psala ''♥Nenávidět nebo milovat♥'' a nechtěla jsem psát dva příběhy najednou. Když jsem svou první story pak dokončila, o Daliborovi už nějaké FF vznikly, a o to bylo těžší přijít s něčím originálním.


Jo, nakonec jsem nejspíš přišla, protože aby normální kluk, jako je Dalibor byl kamarád s Justinem Bieberem, nechal ho skončit na vozíčku a vlastně s ním zápasil o ruku jedné holky....To není až tak běžné, ne?!:D


Každopádně, psaní téhle FF, jsem si neskutečně užila. Bude mi to chybět, jelikož jsem se do toho fakt vžila a počítám, že napíšu ještě další díl:)


Patřím k těm průměrným spisovatelům na Wattpadu a musím říct, že si toho vážím. Za tak krátkou chvíli jsem dokázala udělat tohle:



♥Můj profil♥



Nemluvě o statistikách u Dalibora:



Nedávno jsme překonali 2K hlasů, což je prostě neuvěřitelné na to, kolik přečtení příběh má. Pořád to stoupá a já se nestačím divit, jak rychle.


První publikování bylo: 12. prosince 2015, což jsou necelé tři měsíce! WOW! 


Pokud je tu ještě někdo, kdo by neviděl trailer, tak přikládám:)








Tak, tímhle článkem jsem Vám chtěla naposledy poděkovat(pokud se tedy ještě nezmíním ve videích o Wattpadu:D) a říct Vám, že pokud chcete psát. Pište! Nebojte se hejtů, protože hejtovat umí každej, ale napsat hezký komentář nebo pogratulování, to už je těžší.

                                                                                              Mějte se hezky a na viděnou:)♥






Žádné komentáře:

Okomentovat